Turisztikai engedélyszám: I-0004944.1

Fedezd fel velünk a szigetet – Privát kirándulásaink

Az emberek többsége általában egy hetet nyaral a szigeten, ami mindannyian tudjuk, hogy nagyon kevés. Két-három nap jellemzően a pihenésé, így a maradék néhány napba kellene beosztani a sziget látnivalóit.  Igyekszünk mindenkinek felejthetetlen élményekkel gazdagítani a nyaralását és a leghatékonyabb tempóban megmutatni egy privát kirándulás keretében a kevésbé látogatott helyeket is.

Ezek a programok, nem több kilométeres séták, hanem egy könnyed, egész napos sétakocsikázás 10-15 megállóval, érdekes, kevésbé látogatott és látványos helyeken, ahol 10-30 percet töltünk el.
…és, hogy miért válassz minket?

• mert személyre szabjuk az élményt, ahogy nektek a legjobb, így senkihez nem kell igazodnotok
  • nincs „száraz” idegenvezetés, sokkal inkább azt mutatjuk meg, hogy mi mit szeretünk Tenerifén és hogy milyen szuper helyek vannak még az általános látnivalók mellett
  • mert szeretnénk ha a sziget ezerarcúságából a lehető legtöbbet megismerhetnétek és különleges helyszíneken készíthess fotókat és olyan pontokat is láss, amit egyedül biztosan nem érintenél
  • megyünk érted a szállásodhoz és egy panorámatetős autóból élvezheted az egész utat
  • mert mindent megteszünk azért, hogy a maximálisat hozzuk ki a nyaralásodból és te őszintén tudd a barátaidnak tovább ajánlani a szigetet és minket

Az alábbi útvonalakat szoktuk ajánlani:

1. A sziget déli és keleti része

Időtartam: kb. 9 óra (14 megálló)

Egész napos program a főbb városokkal, mesebeli erdővel, stranddal és sok lenyűgöző hegyi útvonallal:

Santa Cruz de Tenerife – Playa de las Teresitas – Anaga erdő – Benijo – La Laguna

Ár: 190 €/2 fő.

2. Tenerife nyugat

Időtartam: 8 órás kirándulás (14 megálló)

Útvonal:  Los Gigantes – Masca – Buenavista del Norte – Garachico – Icod

Izgalmas szerpentinek, lélegzetelállító kilátópontok, természetes medencék, óvárosi hangulat és az ezeréves sárkányfa.

Ár: 190 €/2 fő.
Beilleszthető extra programok:
csobbanás a természetes medencékben, lepkemúzeum, Punta de Teno világítótorony

3. Teide Nemzeti Park

Időtartam: 7-8 óra (14 megálló)

Útvonal: Vilaflor felől érkezünk a Teide Nemzeti Parkba

A „Teidére felmenni” nem hegymászást és nem feltétlen a vulkánra történő kirándulást jelenti, hanem magát a Nemzeti Park egyedülálló tájainak körbekocsikázását. Ez a világ legváltozatosabb vulkanikus környezete, ahol a legérdekesebb pontokat érintjük 15-30 perces megállókkal, a csillagvizsgálók és a hegygerinc varázslatos tájaival, majd a Chio fele hagyjuk el a Nemzeti Parkot és térünk vissza a sziget déli részére egy igazán autentikus kisfalun keresztül.

Beilleszthető extra program:
A felvonóval (időpontfoglalással) egy 1 órás séta, 3500 méter magasan. Ez nem a csúcsra (3718m) szól, mivel oda külön engedély szükséges, amit legalább 2 hónappal a tervezett utazás előtt meg kell igényelni. Ha mégis felmennél a csúcsra, akkor 2-3 hónappal az utazásod előtt jelezd és befoglaljuk, vagy sok évtizedes tapasztalattal rendelkező helyi túravezetőkkel is megteheted (ezt is 3 héttel előre kell jelezni).

A felvonó ára: 40 €/fő fel-le

4. A főváros és az északi oldal

Időtartam: 9 óra (12 megálló)

Útvonal: Santa Cruz de Tenerife – La Laguna – Mesa del Mar – El Sauzal – Puerto de la Cruz
Ezen az útvonalon a jellemző tenerifei tájon és városokon megyünk keresztül, majd a végén Puerto de la Cruzban van lehetőség kipróbálni a jobbnál jobb éttermek valamelyikét.

Beilleszthető extra program:
Palmetum, shopping (El Corte Inglés, C.C.Nivaria, Meridiano, Wehbe), strandolás

5. Csobbanós szigetkör – Vamos a la Playa

Időtartam: 7-9 óra (4-6 strand)

Útvonal például: Playa de las Teresitas – Puerto de la Cruz – Garachico – Los Gigantes

Ez a túra kifejezetten a strandolásról szól amit természetesen az igények szerint alakíthatunk.
A tenerifei strandok sorozatunkból lehet válogatni, hogy sziklás, homokos közkedvelt strandokra, netán épített vagy természetes medencékhez menjünk.

Ár: 190 €/2 fő
Beilleszthető extra program: sznorkelezés, fagyi, koktél

3. és 4. fő esetén mindegyik kirándulás: +35 euró/fő
Az extra programok, megállók, vagy a nagyobb létszám, külön egyeztetést, egyedi díjszabást jelentenek.

A 9:30-kor induló kirándulásokra érdemes úgy készülni, hogy mindig legyen nálad pulcsi, tornacipő és strand felszerelés valamint naptej is.

Bármelyiket választod, a szállásodon veszünk fel és oda is viszünk vissza.
Amennyiben nem délen van a szállásod, vagy teljesen más, egyéni igényeid lennének, akár ha esetleg már tudod, hogy merre mennél, de nem akarsz vezetni, akkor írj nekünk és hozzád alakítjuk az útvonalat: tenerife@sunwhere.hu

A Nap süssön rád!

Tetszett a bejegyzés? Küldd tovább!
Ajánlatkérés

Kérd árajánlatunkat erre a programra!